Monday, May 16, 2016

Hafifliyoruz, rahatlıyoruz...

Bir önceki yazımda bahsettiğim gibi dün yani pazar günü Datça'da sokak hayvanları yararına kurulan ve genellikle ikinci el eşyaların satıldığı pazara/ kermese bizde katıldık.. Aslında oradaki köpekleri, tezgahları bol bol fotoğraflamak, sanap chat de yayınlar yapmak istiyordum ama daha ilk eşyayı tezgaha koyar koymaz satış yapmaya başladık ve öğle saatlerinde yağmur başlayıp eve dönünceye kadar da hep ayaktaydık. Değil fotoğraf çekmek başka tezgahlarda neler var bakamadım bile..


Tezgahı kurarken masaları yerleştirirken bayağı bir acemiliğimiz oldu ama tabii bu daha ilk seferimizdi.. Bir daha ki sefere çok daha organize olarak gideceğimize eminim.. Neler iyi satıldı derseniz fiyatları uygun tutarsanız neredeyse her şey.. Tabii en çok ev aksesuarları ilgi gördü.. Kullanmadığım takılar tahminimin çok üzerinde ilgi gördü.. İkinci el kıyafetlerde ise temiz ve ütülü olanlar, sezon gereği yazlık giysiler müşteri buldu diyebilirim.. Fiyatları ise yurt dışında gezdiğimiz bit pazarlarını örnek alarak mümkün olduğunca düşük tutmaya çalıştık.. Çünkü burada amacımız hem evdeki fazlalıklardan kurtulmak, hemde sokak hayvanları için bir şeyler yapmaktı.. 




Sonuç derseniz, fazlalıklardan kurtulmak, hafiflemek , rahatlamak açısından çok başarılı oldu.. Geriye çok az eşya getirdik, çoğunluğu da benim yanlış seçim yaptığım ikinci el kıyafetlerdi. Bu sabah geri getirdiklerimi yerleştirirken dolaplarımın rahatlamış halleri beni öyle mutlu etti ki anlatamam.. Şimdide bir sonra ki için acele etmeye başladık bile..

Bu pazardan kazandığımız paralarla da daha önce de yazdığım gibi tüylü sokak çocuklarına yardım etmeye devem edeceğiz.. Dün hatta bizim standa gelen veterinerimiz ile, senin için kazanıyoruz bu paraları diye şakalaştık..

Evet bizim pazar maceramız böyle geçti, bir de hava güzel olsaydı her şey dört dörtlük olacaktı ama yine de çok güzeldi her şey..


2 comments:

  1. tamda alisveris yapmaktan hoslandigim bir pazar. hem açikhavada olusu, hem de ikinci el merakim:) burada boyle bir etkinlik yapsakta evimiz rahatlasa. neyse amac ve sonuç onemli olan, cok mutlu oldum sizin adiniza aysegul.
    sevgiler

    ReplyDelete
  2. Bende Kaştaki hayvanlar için düzenlenen kermese katıldım. Datçada hangi tarihlerde oluyor ?

    ReplyDelete