Monday, December 23, 2013

End of December../ Aralığın sonunda...


Bugün burada nefis bir hava vardı..Öğle saatlerinde baktım ki dışarılarda kalın bir şeyle durulmuyor, hadi bir deneyeyim bakayım dedim...

Today, there was a beautiful and quite warm weather..During noon times, when it was rather hot, I decided to give it a try...




Ben daha ayaklarımı sokarken, bizim Hera paldır küldür denize attı bile kendini..Bizimkinin bir bildiği vardır dedim...

While I was still playing with the idea, our Hera jumped..I thought she might know something..


Bende hoop atıverdim kendimi..En son 30 Kasım'da girmiştim. O zaman daha yaz denizi gibiydi..Bugün ise her yere yağan karlardan sonra bayağı soğumuştu. Yine yüzdüm ama her zamanki gibi uzun uzun değil..Nisan Mayıs aylarındaki Akdeniz'i hatırlattı bana...Hadi bakalım 4-5 ay sonra darısı sizlerinde başına...

Then I made it, too..My last swim date was November 30th.. Sea temprature was quite like summer at that time..Now it was much cooler after all the cold weather..I still swam but not very long..It reminds me the Mediterranean of the spring months..Wish you enjoy the same thing in 4-5 months..


14 comments:

  1. Unbelievable! I feel cold!AriadnefromGreece!

    ReplyDelete
  2. Sizin oralar Guney Yarim Kuremi ? ;)

    ReplyDelete
  3. Onlardan öğrenecek ne çok şey var..En başta da takvim yapraklarına göre, akreplerle yelkovanlara göre değil, sezgilerimizle yaşamak...

    ReplyDelete
  4. içim titredi seni görünce:) çabuk üşürüm ben ondan sebep haziran olmadan denize bile girmem:) ama senin adına sevindim,sevdiğim insanların mutlu olmasını seviyorum

    ReplyDelete
  5. yapmayınnn. çok içim kalıyor :((

    ReplyDelete
  6. inanılmaz, masıl özendim. Bursa'da hava buz gibi lakin:)

    ReplyDelete
  7. Valla bravo Ayşegül hanım,burada yaşayan erken yaşlanmaz.

    ReplyDelete
  8. Acele geldim kactim yine gelecegim..denizzz benim icinde yuzun:) suan eksi 20 burasi..sevdim blogunuzu:))

    ReplyDelete
  9. Harika! Ne büyük şans. Denize yakın olmak bile ne büyük nimet:) Çok özlüyorum denizi. Bir defa kasım ayında girmiştim bende karadenizin karanlık sularına hiç unutmam, inadım tutmuştu atıvermiştim kendimi. Epey soğuktu ama yine de unutulmaz bir gündü benim için. Bizim için de güzel havaların keyfini çıkartın. Sevgiler:)

    ReplyDelete
  10. Ahh ne şanslısınız..imrenerek izliyorum sizi:)belki bir gün bende sahil kasabasında emekli olup huzur içide blog yazarım..:)

    ReplyDelete
  11. ne büyük keyif tadını doya doya çıkarın...:)

    ReplyDelete