Saturday, October 19, 2013

Beyaz beyaz, bembeyaz...

Blog yazmakta kesinlikle spor yapmaya benziyor. Biraz ara verdim mi, bir türlü ne fotoğraf çekmeye başlıyabiliyorum ne de yazmaya....Halbuki sizinle paylaşmak istediğim bir dolu şey var, en önemlisi ise beyaz beyaz bembeyaz parkelerimiz..Kahverengi parkeleri beyaza boyamak geçen kıştan beri aklımızdaydı, hatta Sevgili merdivenleri zımparalayıp bitirmişti bile ama biri kapıdan , biri bacadan sürekli eve girip duran bir kedi ve köpek ile boya işini nasıl yapacağımızı bir türlü ayarlayamamıştık...Tüm aile evdeyken kendi başımıza halledemeyeceğimiz kadar büyük bir iş olduğunu kavrayınca, bayram için İstanbul'a gittiğimiz gün boyacı eve girdi..Hera bizimle İstanbul'a gelmişti, kedi Hestia ise boya yapan Emrah Abisini sık sık taciz etmeyecek kadar hastaydı. Dolayısı ile tüm parkelerimiz başarılı bir şekilde beyaza boyandı...

Şimdi kullanımı nasıl derseniz...Beyaz koltuk kullanmaktan çok daha zor derim..Hele bizim gibi kedili, köpekli ve çoğunlukla ayakkabı ile girilen bir evde bir miktar kabus gibi....Ne kadar çok ayakkabı ve terliğin altı beyaz da iz bırakmaya meyilli koyu renk lastik ile kaplıymış şaşırdım kaldım..Bunlar işin kötü tarafı ama odaları ne kadar aydınlattığını ve geniş gösterdiğini anlatamam..Küçük ve karanlık bir odanız varsa duvarları da, yeri de mutlaka ve mutlaka beyaza boyayın derim...Peki tüm kullanım zorluğuna karşın mutlu muyuz? Gülü seven dikenine katlanırmış ya, işte bizde gülleri sevdiğimiz için çok mutluyuz... 



Writing a blog so much resembles to going to gym. Once you stop, its so much difficult to start again..I have so much stuff to show you but I just couldnt start taking photos and write until today..While we were away in İstanbul all our wood floors are painted to white.. Its been a project thats been in our minds since last winter and hubby even started to sand the stairs but with a cat and dog constantly moving in and out, we just couldnt think we can manage a big painting project while we are all inside the house...So we hired somebody else to do it while we were all away..

Although its rather difficult to use white painted floors, we are so happy with the light they brought in..So if you have a dark and small room, I definitely advise white walls and floor,to bring more light in and the room definitely looks much larger.. 



14 comments:

  1. görünüm açısından ve özellikle aydınlatma açısından cidden çok güzel.güle güle uzuuun süre kullanın diyorum.sevgiler..

    ReplyDelete
  2. Ayşegül selam,
    İyi ki bu postu hazırlamışsın! Geçenlerde "makyajlı parkeler" diye bir yazı yazmıştım, bizim parkeler de çok içaçıcı durumda değil, çok çizildiler...ama çam parke, laminantla değiştirmeye kıyamıyorum da..o yüzden boyamayı düşünüyorduk önümüzdeki yaz ama tereddüt ediyorduk..
    Benim verdiğim görsel örneklerde stencil ile yapılan uygulamalar da var, onlara da göz atabilirsin, ileride değişiklik istersen fikir olabilir...
    İyi günlerde, keyifle kullan..
    Sevgiler

    ReplyDelete
  3. İyi cesaret vallahi. Biz kiracıyız ve evin laminatları çok açık sütlü kahve. Ne çektiğimi bir ben bilirim bir de artık siz :) Çok güzel olmuştur elbette ama ben kesinlikle cesaret edemezdim. İyi günlerde kullanın. Sevgiler.

    ReplyDelete
  4. Bizim parkelerimiz de Keşkül nedeniyle çizik içinde. Beyaz benim için olanaksız,eve bin kere girip çıkılıyor,çatı odası belki ...
    Bayram öncesi biz de tam 42 günlük bir tadilat sürecine girmiştik,Buna evin boyanması da dahildi. Evin duvarları kirli beyaza boyandı bu bile evi bir beden büyük gösterdi diyebilirim :)

    Hestia nasıl oldu daha iyidir umarım.
    Beyaz bembeyaz evinizi güzel mutlu ve iyi günlerde kullanmanızı dilerim.

    ReplyDelete
  5. Senin sayfana girince fotoğraf çekimlerinin ve dekorasyonunun, dekor objelerinin güzelliğini incelemekten kendimi alamıyorum hatta biraz da kıskanıyoruuum :))
    Beyaz rengi gördükçe hep hevesleniyorum, ahşapta çok hoş ve aydınlık duruyor ve benim evim tamamen ahşap... ama sonra doğal görünümlü fotoğraflar karşıma çıkıyor, vazgeçiveriyorum... Ne çelişki... :(
    Aslında bir de soba meselesi var, hemen kirlenir ya... Ama sanırım birgün minik manyomu beyaza boyayacağım :)

    ReplyDelete
  6. They look lovely, and so do your slippers!AriadnefomGreece!

    ReplyDelete
  7. Beyaza boyanmis tahta her zaman cok guzel bence. hatta eskidikce de yenilemeyin derim, beyazlar dokuldukce altindan cikan tahta ile birlikte eskimis beyaz daha da guzel gorunur bence. Tabi benim sahsi fikrim :) Ferahliktir beyaz, keyfini cikariniz :)

    ReplyDelete
  8. cok guzel olmus, bayildim beyaz parkelere.

    ReplyDelete
  9. Kesinlikle muh-te-sem olmuslar, bayildim. Kizkardesim evini yenilerken tum yatak odasi ve mutfagi beyaz parke yaptirdi. Inanilmaz guzel ve kullanisli, benimde ilk firsatta aklimda. Scandinav evleriinde bir suru cocuk olmasina ragmen hepsinin yerler beyaz. Isigi en iyi yansitan renk. Daha uzun uzun yazarim bu konuda cok begeniyorum ben😍 kirleniyor diye dert etme, bir viledaya bakar😄hosgeldiniz bu arada🙋

    ReplyDelete
  10. Çok güzel bir görüntü olmuş, iyi günler de kullanın.
    sevgiler

    ReplyDelete
  11. Birde uzaktan bir görüntü olsaydı iyi olurdu :)

    ReplyDelete
  12. sitenizi yeni keşfettim severek takip edeceğim sevgiler:)

    ReplyDelete
  13. güle güle kullanın cesaret işi fayans olsa bi derece ama parke ve beyaz gerçekten kolay gelsin

    ReplyDelete