Friday, May 17, 2013

Şef..

 Bugün aslında bir şeyler yazmayı planlamamıştım, ama sonra Şef ,Hera ile oynamaya geldi, bende boya işime ara verip makinemi alıp bahçeye çıktım..Sahildeki Ev'in blog komşuları arasında pek çok sayıda hayvan sever var..Sahipsiz, istenmeyen kedi köpek yavrularına hep beraber üzülüyoruz, ama bu sefer güzel bir haber..

Şef ve büyükçene bir köpeği iki gece önce bizim siteye bırakmışlar..Buralarda yazlıkçılar ya da sevgilinin deyimiyle beyaz adam şehirden gelmeye başlayınca, bütün kedi ve köpeklerin keyfi kaçıyor, kimse onları etrafta istemiyor, ve herkes istenmeyen kedi köpekleri başka yerlere bırakmaya başlıyor..Şef'de akşam yemeği sıralarında birden bire ortaya çıktı, o gece biraz bizim balkonda yattı, biraz komşunun ama ertesi sabah hemen şikayetler başladı..

Bu güzel bebek şimdi kim bilir ne olacak diye düşünürken, bizim bahçıvan Mustafa, ben onu sahipleneyim dedi...Telaşla Hera'nın eski asmalarından bir tane bulmaya çalıştık ama hepsi büyük geldi..Sonunda Hera daha küçükken onu tasması ile bir yere kolayca bağlamak için bu bavul aparatını kullanırdık, hemen onu tasma olarak kullanmaya başladık,Onun için oğlumuzun komik tasmasını mazur görün..Aşılarını yaptırmaya götürdüğümüzde ona yeni bir tasma da alacağız..Bu arada o kadar söz dinliyor ki, yeni sahiplerine hemen alıştı.Gel gel, git git hiç onların sözünden çıkmıyor..Ya bizim Hera dört yaşında oldu bu kadar söz dinlemiyor diyor sevgili...Hera'yı soracak olursanız, feci kıskanıyor :))



I was not planning to write anything today but when Şef came to play with our Hera, I couldnt resist but take my camera and join them..When summer starts, life starts to get thougher for stray dogs and cats around here..With the arrival of vacationers from big cities, nobody wants to see and hear them...So 2 days ago, somebody left this sweet boy to our building complex..

Although he is the sweetest little thing vacationers around us started to complain,too.I was worried about him, but then our gardener decided to take him..What a big relief..So we started to look for a collor to this little one now named Şef (Chief) , as all the collors of Hera is quiet big for him, we used this funny looking luggage strap..But we will buy him a new collor, when we take him to vet for his shots..

If you ask about our Hera, she is terribly jealous :))




10 comments:

  1. Ama çok şeker kıyamam. Tasması da pek bi tatlı olmuş :) Zaten şu hayvanlardan şikayet edenleri anlamıyorum. Bazı insanlara anlayış bakımından 5 değil 10 basar.

    ReplyDelete
  2. Ne kadar masumlar Ayşegül abla..Nasıl kiyiyorlar bu yavrulara anlamiyorum.vicdan olmasa gerek onlarda.Ya da bir karincanın bile sebepsiz canını yakmanın hesabının sorulacagindan bi-haberler.Çok büyük sorumluluk,vallahi ben minnacık kaplumbağamin yemini biraz geç versem vicdanim sızlıyor.Keşke herkes siz kadar hassas olsa...

    ReplyDelete
  3. Madem bırakacaksın, niye alıyorsun değil mi?! Oyuncak mı? Can! Ayy, pek fevri oldu, pardon... Bu konuda pek hassasım, çok sevindim hemen bir yuva bulmasına. Bizim Luna da çok kıskançtır, bir tane daha istiyoruz ama prensesin keyfi kaçacak diye, bir türlü cesaret edemiyoruz.Kolay gelsin boyada!

    ReplyDelete
  4. Bu nasıl bir güzellik ya. Bu güzelliktekilerden şikayetci olanlar için tek bir şey söyleyebilirim , aslında onların bedenleri 2 ruhları 4 ayaklı ama farkında değiller. 4 ayaklı olanların ruhları onlardan daha insancıl....

    ReplyDelete
  5. nasıl sevimli bişey o öyle.masum duruşundan belli sözden çıkmadığı.keşke evimiz bahçeli olsa da ben de bir tane alsam oğluşumla büyüseler arkadaşça.çok istiyoruz çok ama hem apartman hayatı,hem akşama kadar evde kimsenin olmayışı elimizi bağlıyor.ne şanslıymış ki onu sevenlerin kucağına düşmüş:)
    tasmasını yerim ben onun...

    ReplyDelete
  6. What a sweet puppy. Although our Barca is still a puppy I look around and feel I could have one more dog here but no I should resist!AriadnefromGreece!

    ReplyDelete
  7. Sabah FB görmüştüm şefi, çok sevimli...

    ReplyDelete
  8. nadıll güzel bir cansın

    kötü betaz adamlar acaba onları kim istiyor elimde olsa öylelerini uzağa gidip bırakmak isterdim;)

    ReplyDelete
  9. Gerçekten çok sevimliymiş bayıldım. Ben kediciyim ama köpekleri de diğer hayvanlar kadar çoook seviyorum. İnsanları anlamak çoğu zaman özellikle de bu tür konularda pek zor. Nasıl bu kadar gaddar, duyarsız, duygusuz, sevgisiz olabiliyorlar bilmiyorum. Hayvanlara zarar veren her insana aynısını yaşatmak istiyorum bazen. Şunun gözlerine bakın hele kıyılır mı buna yaa. Benim evim sanırım ileride bir çeşit hayvanat bahçesi olacak kuşlar kediler köpekler:)Bahçeli bir ev oldu mu insan kıyamaz ki bu miniği sokaklarda bırakmaya. Mutsuz insanlar o şikayet edenler, kendi mutsuzluklarına öyle alışmışlar öyle saplanmışlar ki bencilliklerine mutluluğun kendisini unutmuşlar. Her bir canlı yaşamın güzelliğini gösterir aslında insana ve kendini, yaşamı seven her kişi hayvanları da sever. Bu arada tasması da pek güzel olmuş bence:)

    ReplyDelete
  10. Allah'ım bu ne sevimli bir şey böyle !
    Suratın güzelliğine bakın!
    Şansın daim olsun yavrucak!

    ReplyDelete